Politica de retur în magazine fizice persoane fizice/juridice Autocom Online SRL

Serviciul este valabil în condiţiile în care produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie şi îndeplinesc următoarele condiţii cumulativ:

• Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
• Produsele sunt sigilate - sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură), cu toate accesoriile şi eticheta integre;
• Produsele sunt obligatoriu returnate în stare de funcționare, fără urme de utilizare, deteriorare sau lovire;
• Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
• Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. consumabile - plumbi, tampoane cauciuc), cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
• În cazul în care produsele se comercializează sub forma unui pachet promoțional, se va returna pachetul în întregime, așa cum a fost achiziționat. Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
• În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
• Prin virament bancar maxim 2 zile lucratoare, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
• Pentru produsele achiziționate cu bonuri/carduri cadou/ tichete sociale se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:
Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora;
• Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.
Autocom Online SRL